poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Kilka słów..


Hej. Może na początku opowiem mam moją krótką historię.
Gdy byłam małą dziewczynką, rodzice pozwalali mi jeść co chcę. Zawsze miałam pieniążki na coś słodkiego. W domu zawsze dużo się jadło, zawsze były ziemniaki i mięso na obiad, rzadziej warzywa i zupy. Złe nawyki miałam już naprawdę od najmłodszych lat. Mimo że rodzice chcieli dla mnie dobrze, tak naprawdę wyrządzili mi krzywdę. Teraz to zrozumiałam i wiem że muszę zawalczyć o swoje zdrowie i wygląd by poczuć się lepiej w swojej skórze.

Chciałabym aby na tym blogu każdy mógł znaleźć wsparcie i motywację do działania. Myślę, że nie tylko ja potrzebuje zachęty do ruszenia się z kanapy i odstawienia pysznego jedzenia, na rzecz zdrowego trybu życia. :)


Buziaki, życzcie mi powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz